Utmaning

publicerat i Om mig

Jag fick en utmärkelse av söta Sofie. Det var en utmaning, man skulle lista 7 bloggar. Men jag kan inte lista 7 för jag läser många ibland. Hinner inte läsa så många varje dag men tittar in lite då och då. Fast jag läser Sofies, Alexandras och Englas varje dag. Har blivit en vana + att alla har barn som är i Alvin ålder. Alexandra har dessutom en Alvin som är född en dag efter vår Alvin :-)


Nu har jag lämnat Alvin på dagis. Hoppas det går bra idag. Han börjar bli lite snorig men det är väl dagis barn för jämnan. Mitt halsont har gått över men det regnar så jag orkar inte ut och gå nu och gymmet hinner jag inte eftersom jag ska tvätta.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Alexandra:

Ha ha... ja det är rätt häftigt faktiskt (om våra Alvin) Tack för tipset om Fem myror... måste kolla in det :)

2:a kommentar, skriven , av Sandra svarar:

Ja det är ju det =) Ja bäst att göra det innan det tar sluut.

3:e kommentar, skriven , av Engla:

Tack gumman! Hopaps Alvin kryar på sig nu. Så jobbigt när de små är sjuka! Man blir ju så maktlös.

4:e kommentar, skriven , av Sandra:

Engla: TAck :) Ja det är jätte jobbigt! Kram på er

Kommentera inlägget här :