Utmanad

publicerat i Om mig
Jag blev utmanad av Alexandra!

1. Vilken mat äter du ofta?
Olika slags sallader brukar jag äta ofta till lunch.. Annars tacos någon gång då och då..

2. När du är på kalas är du den där personen som sitter eller hjälper du till? Det beror på situationen men jag försöker ibland iaf tror jag :-)

3. Var sitter du helst och bloggar?

I soffan.

4. Köper du ofta Triss?
Nej inte speciellet.. Man vinner ju aldrig :-)

5. Vilken stad eller vilket land har varit ditt bästa semesterminne?
Barbados!

6. Vilken TV-kanal tittar du mest på?

Kanal 5 tror jag..

Klädbutik: H&M, polarn och pyret (för Alvin)

Inredningsbutik - Ikea antar jag, Nordik, och andra små affärer med olika märken.

Godis -
Marabou (den vanliga) går alltid ner! Smågodis, ferrari bilar, choklad, mm..

Stad - Vet inte men skulle vilja åka till New York.

Dryck - Mycket vatten dricker jag annars cola om det är läsk.

Musik - Just nu lyssnar på vi på the scripts album.

TV-serie - Just nu går det inga speciella förutom idol

Träning - Jogging, gym

Bakverk - Hellre godis! Men sådant med choklad i!

Kaffe - Med mjölk!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Alexandra:

Kul att läsa :) Krya på lillkillen!!

2:a kommentar, skriven , av Sandra:

Alexandra: Ja visst är det :)

Kommentera inlägget här :