Tisdag

publicerat i Vardag

God morgon. Snart ska vi gå till dagis, jag ska bara klä på mig och lite sådant. Igår väckte jag Alvin kvart över 8 och då blev det för stressigt fast idag vaknade han halv 8 det var bättre.
Idag ska jag cykla ner på stan och lämna in cv/personligt brev till en butik jag ringde igår som faktiskt behövde extra personal! Bra! Sen funderar jag på om jag ska ringa doktorn för min hals som fortfarande gör lika ont.. Fast vi får se om jag orkar gå dit..



Alvin igår när jag lagade mat, han fick ett eget bord med olika små saker :-)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sofie:

Sötnosar=) Hoppas att ni får en fin dag!

2:a kommentar, skriven , av emma:

nä skoj vad för affär? =)

3:e kommentar, skriven , av Sandra:

Sofie: Tack detsamma :)

Emma: Kan säga sen =)

Kommentera inlägget här :