inspiration till dagens

publicerat i Om mig

Lånar en dagens av Karin..Fast jag gör min variant.

Dagens humör: Trött, vet inte varför men råkade somna på eftermiddagen medans Alvin röjde runt. Han sov en stund han med. Jag brukar aldrig kunna sova på dagarna annars så konstigt var det..
Dagens godaste: Förutom lite godis nyss som inte var så gott nu i efterhand så maten från spicy hot till lunch.
Dagens träning: 35 min crosstrainer/löpband + överkropp.. Gym alltså.
Dagens besök: Xandra hälsade på, jag följde med henne runt och lämnade papper till de som hyr ut lägenheter. Sen hämtade vi Alvin som sov när vi kom fortfarande..
Dagens köp: Lite mat till Alvin, lite godis, lunch..
Dagens onda: Min nacke!!
Dagens jobbiga: Fotboll på tv nu jag som ville se idol- skit också.. Annars är det mest jag som bestämmer program så tyvärr måste jag nog låta Andreas se fotboll..
Dagens Alvin: Trött, lite gnällig men väldigt söt ändå! Han äter fortfarande inget nästan.. Hoppas på att han sover i sin säng inatt. Han har inte velat gjort det sen han var sjuk..
Dagens längtan: Fyller år om en månad men annars efter ett jobb.. Ska ringa runt mer imorgon. Blev dåligt med det idag.
Dagens sista: Kanske blir lugg ändå sen när jag ska klippa mig..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Karin:

hehe det är faktiskt riktigt kul att läsa de där dagens:)

2:a kommentar, skriven , av Sandra:

Karin: Ja visst är det!

Kommentera inlägget här :