Igen

publicerat i Om mig

Nu har jag ont i halsen igen.. Idag ska jag inte träna, känns inte som en bra idé. Jag tror Xandra skulle komma förbi en sväng snart men jag måste vila lite senare så det får bli ett snabbt besök :-) Inatt vaknade Alvin igen. Han drog i mitt hår så jag tröttnade och la mig på en madrass i hans rum. Har bestämt mig för inatt ska Alvin sova i hans säng. Jag orkar inte med en natt till halvt vaken.. Tror han vaknar för att han vill hålla på med mitt hår, han somnar direkt han gör det så det är väl närheten men jag kan inte sova så det går inte att ha det så..




Alvins nya grej är att han ska ge oss allt. Först säger man ge till pappa sen blir ge till mamma sedan springer han runt där och ger oss alla leksaker.. Sötnosen! Han har också börjat mer med att ta ner alla kuddar sedan lägger han dem på golvet i en ring och lägger sig uppe på och myser!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Alexandra:

Han är så himla söt :)

2:a kommentar, skriven , av Sandra:

Alexandra: Alvin hälsat tack :)

Kommentera inlägget här :