Föräldramöte

publicerat i Om mig

Nyss hemkommen (stavas det så?) från första föräldramötet och det var bra. Alvin har inte gått så länge så än så har jag inget att ta upp direkt! Trevligt att se alla andra föräldrar också, de flesta lämnar ju tidigare än oss. Nu kollar jag på idol och jag har ingen favorit än tror jag. Tycker om hon Lolu och en annan tjej, hon som är lite lik bak Leila (som jag tycker).. Just ja hon Anna gillar jag som ska sjunga efter pausen, höll på att glömma!
Kollar ni på idol?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av JOSEFINE:

godmorgon :)

2:a kommentar, skriven , av Linda:

Kollar någon gång då och då bara har inte kolla på när det går... Går det fler dagar i veckan?

3:e kommentar, skriven , av Sandra:

Josefine: Godmorgon!

Linda: Jag tror det går mån, tis,ons, tors eller jag vet faktiskt inte =) Går flera iaf!

Kommentera inlägget här :