Onsdag

publicerat i Om mig

Humör: Inte så bra så tur att jag är ensam hemma, men Alvin är ju hemma fast han sover!
Gjort: Burit på en väldigt gnällig Alvin, gjort mig ordning ska bara hitta några kläder också.
Planer: Rekryteringsmässan även om jag inte är på det humöret längre..
Ser på: Dataskärmen

Lyssnar på: The script
Läser: Det jag skriver just nu
Dricker: Coca cola nyss

Äter: Inget kylskåpet är tomt.
Bästa: en hemlig sak som inte gäller mig men är väldigt bra.
Sämsta: Jobb + mitt dåliga humör
Barn: Inte så bra,Alvin är gnällig idag och det passar inte så bra när jag också är på dåligt humör + förkyld
Väder: Sol iaf.


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av mari:

Vill du vinna 1500:- att handla för på www.paprikastore.se?



Tävlingsregler och deltagande på www.paprikastore.blogg.se.



LYCKA TILL!

Kommentera inlägget här :