Onsdag

publicerat i Om mig
Lämnade Alvin på dagis vid 9 som vanligt och efter det har jag tränat, duschat, strykt tvätt, dammsugit och ätit lunch. Ganska bra gjort. Nu ska jag snart sätta mig och skriva en lista på vad vi ska veckohandla. Något tips på en god och enkel maträtt? Xandra och hennes kille kommer nog på besök efter dem varit och tränat. Hon sov när jag skulle träna så jag fick träna ensam men det går också bra. Tryckte in något skogs program på löp maskinen så det blev massa uppför och det känns skönt nu!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Kristin:

Jag älskar att woka på vardagarna, går snabbt och sen är det gott. Brukar oftast ha kyckling, nudlar och massa olika grönsaker men det är ju bara att slänga ner vad man gillar.

2:a kommentar, skriven , av Sandra:

Kristin: Tack för tipset, wok är alltid gott!

Kommentera inlägget här :