Äntligen

publicerat i Vardag
Vet ni idag ska jag klippa mig! Det var 100 år sedan jag gjorde det, närmare bestämt innan sommaren! Helt knäppt. Men idag vid 11 ska Emma klippa mitt slitna hår. Men det blir nog inte någon större förändring tror jag.
Alvin är på dagis idag, han blev aldrig sjuk. Skönt! Andreas är i sthlm på konferans idag och idag ska Xandra sova här. Så det ska bli trevligt. Imorgon kommer mamma och Janne och hämtar Alvin, han ska sova där tills på lördag. Vi ska ut och äta middag med Jonas och Emma imorgon kväll. Jag tror vi ska gå till ett ganska nytt ställe som heter bankiren. Hoppas det blir bra.

Nu ska jag göra mig klart och lyssna lite på Lars Winnerbäck. Bäst att passa på när jag är ensam för nästan ingen tycker om Winnerbäck som jag umgås med. Adde hatar sådan musik!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jonna:

Vill DU vinna det mest orginella laptopfodralet på marknaden?

Kommentera inlägget här :