Yes

publicerat i Om mig
Nu har jag fått jobb! Är så glad! Ska arbeta som ekonomiassistent. Fick jobb inom det jag är utbildad för och det känns verkligen kul. Verkar vara ett väldigt bra företag och bra människor. Har inte skrivit på papper, ska göra det imorn men blir anställd genom poolia så det känns klart men imorgon kan man säga att jag är anställd. Hon från poolia är jätte trevlig så det känns jätte kul och de somjag träffade idag var lika trevliga.
Som det ser ut så är det 40/50 % jag kommer arbeta. Kanske blir mer eller mindre beroende på bokslut mm. Nu har jag 8 tider innan jul och jag börjar nu på onsdag med en halvdag. Ska lära mig deras system. Kommer även att arbeta vissa dagar i Stockholm (kista). 2 av dessa 8 dagar är i Sthlm.
Om någon vet hur man enklast tar sig från centralen till kista så skriv gärna det.
Äntligen har jag jobb!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av emma:

är så glad för din skull.. och för min egen att du ej fick heltid haha.. :P puss gumman

2:a kommentar, skriven , av Maria:

Blå tunnelbanelinjen till Kista från Centralen. Jätte enkelt! / Maria

3:e kommentar, skriven , av Anna:

Hej! Läser din blogg då och då, mest för att jag varit nyfiken på var du skulle få jobb, för att du skulle få det tvekade jag aldrig på, en så framåt och mogen tjej som du. GRATTIS!

4:e kommentar, skriven , av Evelina:

GRATTIS TILL JOBBET SANDRA!!!! :D FAN VA SKOJ!! :)

5:e kommentar, skriven , av Ida:

Jättegrattis! :)

6:e kommentar, skriven , av Kristin:

Grattis!! Vad skönt att det ordnade sig med jobb, hoppas du kommer att trivas. Trevlig helg!!

7:e kommentar, skriven , av Linda:

GRATTIS TILL JOBBET! Har inte så mycket datatid nu förtiden så det var länge sedan jag var in här. Så nu försöker jag läsa ikapp! :D

Kommentera inlägget här :