Svårt

publicerat i Alvin

Alvins nya grej är att ställa sig vid sängen så fort han blir trött. Då ska han sova tycker han. Han stänger jämt in sig också. Idag när jag skulle byta blöja så hittade jag honom(han brukar komma när jag ropar) inte då hade han släckt och stängt in sig i hans rum. Han la pussel i mörkret! Sötis.. Jag vet inte hur vi ska få upp honom i tid sen när jag jobbar. Han vaknade kl 8 idag. Ska fylla i schema nu för hur Alvin ska gå på dagis.. Krångligt tycker jag det är med massa papper mm.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av pappa:

haha är det inte det du ska göra när du jobbar masssa papper blir det , haha puss

2:a kommentar, skriven , av Alexandra:

Åh vad sött!!! Han är ju så söt :)

3:e kommentar, skriven , av paula:

Tackar. Själv har du ju en liten goding med.

Kommentera inlägget här :