Starta eget

publicerat i Om mig

Är mina planer (någon gång).. Okej jag ska inte göra det men jag vill. Just nu känns det som det är jätte svårt att få jobb och sen skulle det vara skönt att ha något eget (jag vet att det är mycket mer jobb). Andreas tycker också sådant är roligt, han läste mycket om att starta eget förut.. Egentligen borde man kanske arbeta några år med det man vill öppna.. Ska nog köpa mig en bok som jag kan skriva ner idéer när jag kommer på något. Någon gång i framtiden skulle det vara kul i alla fall. Måste bara komma på vad jag vill arbeta med, kanske ärsmart att göra det första..Hehe!
Finns det något som saknas? Det finns ju 1000 nätbutiker med inredning och kläder så det känns kanske inte så smart..  Fast vem har sagt att detmåste vara på nätet..

Kommentera inlägget här :