Sick

publicerat i Alvin

Min plutt är sjuk! Han har hosta och lite feber igår kväll så idag är han hemma. Han blir alltid sjuk då jag har körlektioner. Men idag fick han komma till Emma under tiden så dom passade honom en stund. Tack! Nu sover han och har gjort det ganska länge. Jag har pluggat teori. Imorgon jobbar jag och på fredag med så antagligen blir Andreas hemma med Alvin imorgon.
Funderar på det där med julkort, har glömt det och Alvin har en period då han inte alls vill vara med på kort så vi får se hur det går.. Måste köpa lucia kläder också. Dem ska vara ute så han måste få plats med något väldigt varmt under. Jag kommer nog missa Alvins lucia för jag jobbar då! Trist men inte så mycket att göra åt..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av *Sofie*:

Ja det får du köpa, dem är ju så fina!!!



Hoppas sötnosen bli frisk snart, är inte alls kul när dem små blir sjuka ju.



Kram

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Sofie: Tack han verkar vara lite piggare nu på kvällen :) Kram

Kommentera inlägget här :