Måndag

publicerat i Vardag
Blev inget gym idag för det var helt tomt på luft i mina cykel däck och jag orkade inte pumpa. Tror inte det kan vara punka på båda.. Fast jag har varit ute och gått istället och det var skönt att gå ute och inte på ett löpband. Nu ska jag klä på mig och fixa lite här hemma. Ska ta med min lillebror hem från dagis idag så då får Alvin någon att leka med..Sen ikväll ska jag kanske simma med Xandra efter kl 20 då får bara "vuxna" simma. Eller i alla fall de över 17år. Står vuxna på öppetiderna men under står det över 17 år. När blir man vuxen egentligen? När man fyller 18? När man flyttar hemifrån? När man får barn? Om manblir vuxen när man flyttar hemifrån så blev jag det innan jag fyllde 16år..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sofie:

Tack=) Nej klänningen är faktiskt från Lindex!



Hoppas att ni haft en fin dag!

Kram

2:a kommentar, skriven , av Sandra:

Sofie:Den var jättefin! Har sett något liknande på h&m tror jag.. Detsamma. Kram!

Kommentera inlägget här :