Måndag

publicerat i Vardag
Måndag igen då. Vet inte om jag skrev det men jag var ju intervju i torsdags och i fredags ringde den trevliga kvinnan från poolia och berättade att företaget valt ut mig och en till tjej(tror det var en) och jag ska på en intervju idag kl 13. Alltså om en timme. Nu är det på det företaget som man ska arbeta åt. Men hon från poolia ska följa med och det känns skönt. Hoppas nu det går bra. Även om jag inte får det (vilket jag hoppas på) är det kul att få komma på intervjuer och då kan man lära sig av sina misstag.

Alvin invigade sin overall på dagis idag, var kallt imorse. Sen åt jag frukost snabbt och skulle cykla ner på stan snabbt för att köpa något att ha på mig. Tror ni inte cykellåset hade frysit fast men till slut fick jag upp det,alldeles innan jag tänkte hämta något för att slå sönder låset med. Sen cykla snabbt ner på stan, det var jätte halt. Väl inne på h&m fanns inte det jag skulle köpa i rätt stl i min färg så det fick bli grått. Sen när jag skulle cykla hem hittade jag inte en av cykelnycklarna för den hade åkt av och hamnat i korgen. Tur att den inte hamnat inne på h&m.. Sen hem och slänga i tvätten och nu ska jag snart cykla igen.
Måste klä på mig nu. Wish me luck.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av *Sofie*:

Hoppas att det gick bra på intervjun idag, håller tummarna för dig=)

2:a kommentar, skriven , av Sandra:

Sofie: Tack så mycket, detgick väldigt bra =)Kram!

Kommentera inlägget här :