Måndag

publicerat i Vardag
Nu är jag back on track efter helgen. Har inte tid eller lust att sitta vid datorn som klistrad längre. När Alvin är hemma finns det ingen tid eller tillfälle då han klättrar på allt. Igår kväll hängde han över soffkanten och försökte få upp sin bok som han kastat ner.. Fotpallen är också ett populärt mål att klättra upp på.. Jaja detgår väl över snart hoppas jag. Tur att vi inte har en drös med möbler då.
Har haft körlektion idag och varit på en arbets intervju. Emma hämtade Liam men jag och andra Emma mötte uppdom sen fikade vi här. Alvin fick feber också. Så klart när jag har halkan imorgon och Andreas möte men Emma är snäll och ska passa Alvin! Han blir alltid sjuk när jag faktiskt ska göra något viktigt =) Skönt att vi bor nära så jag kan ta Liam ibland och hon Alvin.Dom går på samma avdelning på dagis också!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av emma:

hehe nä de är han ju inte som tur är.. :P

Kommentera inlägget här :