Dagens

publicerat i Vardag

Humör: Bra men har ont i magen (roliga veckan)
Gjort: Lämnat Alvin på dagis,pratat med Xandra som ligger på sjukhuset..
Planer: Städa undan,plugga körkort, hämta Alvin, hälsa på X
Ser på: Datorn
Lyssnar på: Efter tio
Läser: Det jag skriver
Dricker: Inget

Äter: Inget
Bästa: Jobbet
Sämsta: Kallt
Barn:  Väldigt glad
Väder: Kallt & Sol

Xandra har lunginflammation så hon ligger på sjukhuset. Hon har varit sjuk jätte länge nu. En rolig sak som jag inte berättat är att hon är gravid! Ska bli så roligt så jag hoppas allt går bra! Ganska tidigt än.. Hon har gått ner så mycket i vikt pga av att hon är sjuk så nu hoppas jag hon blir frisk!




Jag längtar till sommaren!! Fy för vinter. Efter jul kan det bli vår tycker jag. Tycker inte alls om snö och slask. Fast bättre med snö än regn

Kommentera inlägget här :