Dagen

publicerat i Vardag
Alvin sov som sagt länge men vaknade inte så pigg. Sedan var han väldigt gnällig och förkyld så jag tyckte synd om honom så han fick en muffins och efter det blev han pigg. Ja, han blev det på riktigt alltså :-) Fast tror inte det beror så mycket på muffinsen men skönt ändå. Han har sovit från 19 utan att hosta (ta i trä) så jag hoppas han sover hela natten nu!
Jag ska jobba i sthlm imorgon, hon som jag arbetar med ringde på eftermiddagen och vi ändrade dagar. Men det gör mig ingenting. Vi ska åka lite innan 8 från Västerås. Så på fredag jobbar jag i Västerås istället. Ska bli roligt!
Andreas ska vara hemma med Alvin imorgon, dom ska åka till Andreas jobb och lämna däck bland annat. Imorgon får vi kanske vår nya bil, en ny audi a4. Hoppas den är fin. Andreas måste byta bil ungefär varje halvår för att dem ska kunna sälja den till ett bra pris men det gör inte så mycket att få åka ny bil. Fast jag bryr mig egentligen inte, skulle aldrig köpa ny bil om jag behövde betala. Han har tjänstebil.

Nu ska jag se klart på greys! Andreas ska äta kebab den onyttige mannen.. Jag föredrar godis, han skräpmat!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av *Sofie*:

Tack=) Jag är mycket bättre idag.



Trevlig advent!!

Kommentera inlägget här :