Böcker

publicerat i Tips
Har inget att göra så tänkte tipsa er om böcker som jag tycker om!

Böckerna av Jens Lapidus som handlar om "Stockholms undre värld" tycker jag är bra. Om man gillar spännande böcker som ändå känns väldigt verkliga fast de inte är baserade på sanna berättelser.

Den här boken vill jag läsa. Det är fortsättningen på berättelsen om Mia som flyr till Usa från sin man som misshandlar henne i Sverige. Fast i den här boken är det Emma, Mias dotter som berättar..

Camilla Läckberg gör spännande böcker. Man får följa Erica Falck och fjällbacka i hennes böcker. Jag har inte läst denna men bland annat isprinsessan..

Några fler böcker jag skulle vilja läsa är den här, den och den..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Evelina:

Jag har dom två senaste böckerna om du vill låna! Emma mias dottter och tyskungen + massa andra i samma serie

2:a kommentar, skriven , av Sandra:

Eve: Ja detkan jag gärna göra! Vi har ju ett paket till Loke också härhemma!

3:e kommentar, skriven , av PerNilla:

Emma, mias dotter är riktigt bra. Har precis läst den nästan...

Kommentera inlägget här :