Utmaning

publicerat i Om mig
Hittade den här listan lite överallt idag men såg den sist hos Alexandra.

För fem år sen då var jag bara 13år (haha!) skulle väl fylla 14 antar jag till hösten. Kommer ärligt talat in ihåg vad jag gjorde?? Undra om det var den sommaren det var såå varmt. Isåf badade jag nog mycket och spelade en massa fotboll.

För tre år sen gick jag ut nian och var mycket med kompisar. Hela sommaren bodde jag hos min kompis Amanda, i hennes lilla etta. Vi var ute väldigt mycket och hon försökte smyga in mig på alla uteställen eftersom jag inte kom in. Lyckades väl ibland. Sedan i slutet på sommaren träffade jag Andreas och flyttade till Västerås.

För ett år sen var jag gravid. Pluggade väldigt mycket för att inte behöva plugga alla kurser till hösten. Var dåligt väder hela sommaren.

För tre månader sen var Alvin ungfär ett halvår. Vi hade väl nyss kommit hem från barbados. Vi flyttade till vår nuvarande lägenhet.

Igår var vi hemma och jag solade lite. Pluggade lite också.

Imorgon ska vi vara ute i solen! Emma kanske kommer förbi en sväng. Vi ska handla och på kvällen ska vi till Jonas och Emma! Vi ska grilla, mums!

Om ett år. Oj vad svårt. Alvin går på dagis. Jag jobbar (hoppas jag) eller kanske pluggar. Vi bor nog kvar här och är glada och lyckliga.

Gör utmaningen ni med!

Kommentera inlägget här :