Trööött!

publicerat i Om mig
Jag är super trött. Brukar inte vara uppe så här länge :-) Syster var här i helgen, skoj! Men vi har inte gjort så mycket. Var ute och sprang idag i alla fall. Jag har lite bättre kondis så jag fick gå lite med henne men det gjorde mig inget. Sen kom Emma och Jonas på middag. Vi bjöd på tacos/fajitas sen massa jordgubbar och lite glass. Alvin älskar att busa med Alice (hund) och Alice älskar att slicka Alvin i ansiktet. Alvin blir inte rädd utan blir mest lite sur och vänder bort huvudet. Sen kastar han ner mat åt henne också, majs&ost fick hon. Snällt va..

Har bakat lite till min student också. Hoppas det blir bra. Ska baka mer senare. Jag gillar att baka och är ganska duktigt för jag äter inte av det men smakar lite så klart. Så det går att äta. Hm.. Annars har det inte hänt så mycket här hemma. Nu ska jag sova. Hörs väl imorgon, jag hoppas på sovmorgon för Alvin var uppe till 22 idag. Han somnar annars vid 18-19.

Kommentera inlägget här :