Torsdag

publicerat i Vardag
Igår var jag trött fast inte huvuvdet utan i kroppen.. Vi gick ganska mycket igår, först på morgonen sen innan lunch sen på eftermiddagen då vi gick till coop,öb och sedan till Andreas jobb. Fast vi köpte inget eller Alvin köpte två tandborstar till sig :-) Letade efter söta muffinsformar men jag tror det ska finnas på Rusta. Men sen ska man ta sig dit också. Får nog bli i helgen om vi har bilen här då.

Jag måste börja fixa lite inför studenten nu, måste höra om tider så jag kan ringa och berätta för de som ska komma. Tänkte skicka ut inbjudningskort men hinner nog inte, bättre att ringa. Sen hoppas jag på sol så vi kan vara ute vid fikat, sen är det massa saker som ska bakas och köpas.

På tal om ringa måste jag ringa min rektor nu.

Kommentera inlägget här :