Nästa vecka

publicerat i Om mig
Måste skriva upp lite saker här så jag kommer ihåg det för nästa vecka har jag fullt upp hela veckan.

Måndag: Bvc kl 10
Tisdag: Adde ska på middag/båt/grill kväll med jobbet. Xandra kommer nog och håller mig sällskap.
Onsdag: Brännboll med klassen kl 15, grillbuffé på pluto kl 18, samba fest på silk efter det. Men samban ska jag ej gå på.
Torsdag: Spexfoto kl 10, om jag ska med vi ska klä ut oss till indianer. Jag ska nämligen inte gå på själva maskeradfesten tror jag. På kvällen är det grillkväll hos en klasskompis utanför Västerås.
Fredag: ?
Lördag: Studentfest igen..

Veckan efter det är det en till studentfest, klä vagnen, studeten, mammas man fyller år samma dag som studenten och på kvällen ska vi nog ha fest här + att jag ska med klassen på studentfest en stund.
I helgen fyller min lillebror 2år! Så det blir kalas på lördag, tvätttid lördag, mamma kommer kanske på lördag/söndag en snabbis. Imorgon ska jag träffa Emma på stan.. Något jag glömt? Måste fica klart med betyg, skicka in komplettering till högskolan.

Sen måste jag leta efter ett par studentskor, något annan klänning som är vit och lite billigare att ha på mig på kvällen, baka det som fattas (ganska mycket), hoppas på att det inte regnar på studenten då vi antaligen ska vara ute eftersom vi har lite trångt här hemma för 30pers. Köpa lite papperstallrikar mm. Nej jag orkar inte diska på min student ;)

Ja det kommer säkert fler saker som har med studenten att göra..

Kommentera inlägget här :