Måndagen

publicerat i Vardag
Skrev inget igår men jag hade inte tid och jag hade ont i magen. Tjat om det där med magen men det är ett problem, har alltid varit för mig. Men tror ni att jag fick några tabeletter av doktorn förut när jag ville ha? Nej, dom tyckte att jag skulle lägga något varmt på magen. Jaja.. Nu har jag inte lika ont som då för då låg jag i sängen hela dagen. Som tur är så har jag nu fått tabletter utskrivna.

Annars var vi ute och gick mycket igår med Xandra, som vanligt. Hon är nog den enda av mina vänner som tycker om att gå lika mycket som jag :-) Idag ska vi ta en promenad igen för Xandra ska hämta något papper i andra änden av stan. Tur att det är sol! Annars ska jag läsa upp ett tal nu klockan 10 och imorgon ska jag göra det sista matteprovet. Måste ringa och beställa smörgåstårta och kolla vart vi ska varfa på min student. Lite sent ute med det tror jag. Vill inte vara här hemma för det blir så trångt, vill helst vara ute egentligen.
Nu måste jag läsa igenom talet.. Wish me luck

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ida:

Det kommer nog gå alldeles strålande! :)

2:a kommentar, skriven , av linda:

Naproxen och Pronaxen funkar för mig vid mensvärk. De var ju på recept förut men nu finns dom ju receptfritt! :D

3:e kommentar, skriven , av Sandra:

Ida: Ja det gick bra =)
Linda: Tack för tipset!!

Kommentera inlägget här :