Gammal och grå

publicerat i Om mig
Tänkte lite idag på vad jag vill göra innan jag blir gammal och grå och när jag blir det. Jag kom fram till att jag vill göra lite saker så jag måste nog börja snart..

' Få ett heltidsjobb som jag trivs med (gärna som privatrådgivare så småningom).
' Gå en makeup utibildning och ha det som extra jobb som bröllopssminkning mm.
' Ta kurser så jag kan hålla i träningspass tex. på friskis och svettis.
' Resa mycket med Alvin och Andreas.
' Köpte ett hus eller kanske något liknande som radhus, ett måste är dock uteplats.
' Spara massa pengar.
' Jag vill ha en stor gaderob med massa kläder och skor...
' Vi vill nog gärna ha ett till barn (tror jag) om det går.. Man kan aldrig vara säker även om man redan fått ett barn. Men jag/vi vill vänta några år.´
' Sedan vill jag såklart att alla i närheten ska vara friska, lyckliga. Att Alvin ska må bra mm.
' När jag blir gammal vill ja bo i en fin lägenhet gärna vid vattnet, ha massa pensionspengar sparade så vi kan resa, vara frisk (därför är det bra om man tränar regelbundet), vara en GLAD pensionär ingen surig. Hoppas på att vi får barnbarn.
Sen finns det nog hundra andra saker som jag kan komma på..

De tre första är mer jobbrelaterade och jag hoppas jag får ett bra jobb och kommer kunna gå en makeup utbildning någon gång.. Gärna kunna hålla i pass på gym också. Vet inte när jag ska hinna allt bara :-)

Vad vill ni göra med erat liv?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jenny W:

Det låter som riktigt bra planer, det fixar du! Kram!/jenny

Kommentera inlägget här :