Arg

publicerat i Om mig
Jag är arg på mig själv.. Igår tänkte jag nog alla svordomar jag kom på i huvudet. Jag är nämligen ett pucko som ställde kameran på gungan brevid bebisgungan på gården i onsdags innan lunch. Såklart är den borta. Letade som en tok efter den igår men hittade den inte. Sen gick jag och Alvin ut och gungade och då kom jag på det. Fan. Först trodde jag att vi gungade i tisdags men på kvällen la jag in alla bilder på datorn och då var det inte gungbilder där så det var i onsdags så kameran är puts väck. Jag/vi har inte råd att lägga ner pengar på att köpa en ny. Faaan. Utan kamera vet jag inte vad jag gör, tar alltid massa kort på Alvin varje dag.

Rolig blogg detta kommer bli utan bilder, får bjuda på gamla bilder framöver.. Måste kolla om eller jag vet att vi har massa saker i källarn som måste säljas som vagn, möbler och lite annat men orka..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Alexandra:

Neej, vad trist!!!

2:a kommentar, skriven , av Sandra:

Alexandra: ja verkligen! Typsikt..

Kommentera inlägget här :