Sjukt

publicerat i Om mig
Kul nu har jag två sjuklingar här hemma. Alvin har nu lite feber men han har fått alvedon och sover äntligen. Jag och han badade sen bar jag in han i hans rum och han somnade direkt när jag satt på honom blöjan. Övertrött! Andreas har världens huvudvärk, han brukar aldrig vara dålig men nu är han det.. Inte kan jag hjälpa någon av dem heller.. Alvin är i alla fall lite piggare än igår men igår hade han ingen feber, men det är så lite så imorgon hoppas jag han är pigg. Nu hoppas jag på att Andreas huvudvärk släpper också.

Annars har vi varit ute och gått på en långpromenad (innan vi visste att Alvin hade lite feber), Alvin sov i vagnen så det var bra för han kunde inte somna inne. Vi gick förbi dagiset och sedan ner till cykelringen. Innan dess så var min kompis Emma och hennes Emil här och fikade. Det var jätte roligt att träffa Emma igen eller ja båda då :-) Men jag har inte träffat Emma på länge nu.

Nu ska jag plugga matte och äta en godispåse.. Imorgon tänkte jag börja mitt nya hälsosamma liv utan godis, fårse hur det går.. Nej men allvarligt. Jag har kommit på en sak, jag får alltid huvudvärk på helgerna men inte lika ofta på vardagarna och jag tror det beror på att jag äter mycket bättre på veckorna. Så nu ska jag testa att vara lite duktig jämt. Ingen godis till påsk är första målet.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av jennifer:

jag har bestämt att ha nyttigvecka :D de går bra faktiskt och så ska jag börja simma :D de trodde du itne om mig va ?

2:a kommentar, skriven , av jennifer:

jag har bestämt att ha nyttigvecka :D de går bra faktiskt och så ska jag börja simma :D de trodde du itne om mig va ?

3:e kommentar, skriven , av Sandra:

Syster: Haha den som lever får se ;)

Kommentera inlägget här :