Roligt

publicerat i Mode, shopping
Det känns sådär lagomt kul att behöva köpa en ny mobil när jag nyss köpt en dator och när vi köpt massa möbler men tyvärr har jag nog inget val. Jag ska lämna in min mobil idag och säga att jag inte vet vad som hänt med den ;) Fast jag är inte säker på att Alvin har haft sönder den heller för han brukar aldrig få leka med den utan att jag är med så jag vet inte när han skulle ha gjort det i så fall.
Men jag vet av erfarenhet att det tar veckor ofta för dem att laga det man lämnar in och jag kan inte vara utan mobil. Känner mig redan halft handikappad efter en dag. När vi lämnade in kameran tog det över en månad och min systers dator tog det också låång tid och det är på samma ställe så jag har inga stora förhoppningar...
Om jag köper en ny så ska jag ha walkman i den, kamera bryr jag mig inte lika mycket i för jag använder aldrig mobilkameran utan tar alltid med min digitala.

Denna är söt och billig och har walkman..
image78

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av *Sofie*:

Den telefonen
är bara så snygg!! Kollade på den först men sen blev det en annan rosa med walkman från sonyericson med och den är jag helt förälskad i nu=)

2:a kommentar, skriven , av Sandra:

Sofie: Ja den är jättefin! Ja jag läste om den, är den bra? Den är också snygg + att den hade stegräknare va? Kramis

Kommentera inlägget här :