Önskelista..

publicerat i Om mig
Just nu står detta på min önskelista (inte för att jag fyller år än på ett bra tag).

  1. En cykel!!
  2. En ny bärbar dator med officepaketet, måste ha det dyraste med access mm.
Jag har redan en dator som fungerar men cd-rom läsaren fungerar inte och jag behöver den för en del uppgifter, krånligt att installera på Andreas dator sen överföra till min varje gång. Sen måste jag ha office & ett riktigt windows för det blir krångel med vissa grejer man ska göra med mitt eftersom det inte är riktigt. När man ska använda vissa mallar så går det inte mm.

Dyrt och köpa och vi har redan köpt så mycket denna månad eller ja förra då så nu får det vänta. Men jag behöver i alla fall ingen dyr dator eftersom jag aldrig spelar eller gör några avancerade saker. Bara den går att surfa på och plugga på så är jag happy.

Nej vet ni nu ska jag gå och träna, wish me luck. Andreas och Alvin sover, vilka latmaskar.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Alexandra:

Åh vad skönt att gå och träna. Där sa du nåt... Undrar om inte jag ska ta tag i min träning nu jag med... Alvin är ju 7 månader så jag kan inte skylla på att jag är höggravid eller nyförlöst längre. Ha ha... Ha en bra söndag!!

2:a kommentar, skriven , av emma:

jag vill oxå ha en cykel.. nuuuu.. :P

3:e kommentar, skriven , av Sandra svarar:

Alexandra: Ja det var jätte skönt att träna :-) Ja man kan inte skylla på att man är nyförlöst längre, tyvärr ;) Detsamma!
Emma: Ja jag med=)

Kommentera inlägget här :