Lördag

publicerat i Vardag
Skrec ett inlägg tidigare men det blev tydligen inte publicerat. Idag började vi med att gå en timme sen hem och äta frukost, sen badade vi med Alvin och det gillade han. Sen kom Andreas pappa med familj och hälsade på, Alvin fick lunch här hemma innan vi åkte iväg och åt lunch. Trevligt.
Mindre trevligt är vädret, var jätte kallt imorse när vi var ute och gick. Imorgon ska jag gå och träna dom öppnar klockan 10. Så då ska jag vara där tänkte jag.

Nu sover Alvin och Andreas ska hämta mat från spicy hot sen ska vi kika lite på melodifestivalen och äta chips och dipp och kanske lite ahlgrens bilar!

Tänkte ladda upp lite bilder men märkte att jag inte fört över dom än från tidigare i veckan, typiskt mig att glömma det så ni får en bild på Alvin från i tisdags tror jag.

Kommentera inlägget här :