Gunga

publicerat i Om mig
Nu tror jag Alvin kommer vakna snart, då ska vi gå ut och gunga lite. Såg att dom inte har babygunga på vår gård så vi får gå ut på andra sidan på pappas och Emmas sida för där har dom iallafall en babygunga. Tror Alvin kommer gilla det. Sen så blir det mellanmål för Alvin och mig kanske, sen så ska jag ut och jogga när Andreas kommer hem. Han har börjat cykla till jobbet nu så jag vet inte när han kommer hem, men det är inte så långt. Annars blir det väl som vanligt ikväll att jag måste plugga lite, hinner nästan aldrig kolla på tv längre. Men inte för att det är så viktigt egentligen.

Förresten någon som har en idé hur jag ska klippa mig och färga håret? Kan säga att det blir ljusa slingor men vet inte riktigt hur ljust jag vill att det ska bli.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av emma:

h har dom satt upp gungorna redan.. najs

2:a kommentar, skriven , av linda:

Klipp dig som mej! Haha.. Nä...eller joo om du vill..haha...men jag älskar den frisyren jag har nu...långt och kort på samma gång... långt fram som sneddar uppåt bakåt och är uppklippt bak så att man kan ruffsa till det så det ser stökigt busigt ut! :) Kort lugg har jag ju också och det trivs jag jättebra i! :D

3:e kommentar, skriven , av *Sofie*:

Tyckte din sötnos att det var kul att gunga? Alex älskar det. Vad bra att ni är nöjda med vagnen! Hur länge har ni haft den? Kram

4:e kommentar, skriven , av Sandra:

Emma: Ja har du inte sett det ;)
Linda: Haha, men jag vill ju ha långt ;) Men det du har är snyggt!
Sofie: Ja han älskade det =) Vi har haft den sen i slutet på januari! Har inte varit några fel på den hittils! Gillar att den är lätt men samtidigt stabil! Kram

5:e kommentar, skriven , av TUMADRE:

Godmorgon! Hoppas du har en bra långfredag!

Kommentera inlägget här :