God kväll

publicerat i Vardag

Ja nu är snart påsken slut och det gör inte mig något. Har lite ont i magen av allt gott vi ätit även om jag faktiskt inte ätit så mycket godis.
Idag har vi varit hemma hos Jonas och Emma. Det var trevligt som alltid. Vi fikade och var ute och gick med Alvin och Alice (en hund). Alvin fick uppmärksamhet så han var glad :-) Jag har även sökt ett arbete idag och även skickat in cv till några. Inte för att det brukar ge så mycket på sådana där intresse anmälningar men man kan alltid försöka. Tror inte att det blir något med arbetet jag sökt men jag hoppas självklart så jag skriver inget mer om det nu, det är en på ett bankkontor i alla fall.

Nu sover Alvin och vi har ätit middag. Det blev köttfärssås och spaghetti till middag. Jag har även skickat in flera stora uppgifter till några kurser. En av dom (marknadsföring) slutar denna vecka så det är nervöst för jag tyckte det var jätte svårt att upprätta en marknadsplan. Vet inte alls om jag gjort rätt.
Har även gjort ett arbete om kost och hälsa inom svenska c ochj ett arbete om etik och moral i samhäll c.

Nu ska jag kolla upp vad som ska göras nästa vecka i kurserna. Ha en bra kväll =)

Kram!

Kommentera inlägget här :