Yes

publicerat i Vardag
Alvin sov hela natten! Vilket jag faktiskt trodde också. Ibland får han sådana där tråk nätter då han ska vara vaken, okej om han vaknar och somnar om men det gör han inte. Jaja nu sover han fortfarande. Han somnade sent igår, kl 22. Han brukar egentligen sova 12 timmar per natt men till 10 får han inte sova.
Vi ska till sthlm idag så jag är nästan klar, gick upp 6 med Andreas. Bäst att passa på medans Alvin sover så man får duscha ifred. Ska nog försöka hinna med babyland, sen skulle jag vilja kika lite i affärer (alltså klädaffärer).

Jag hatar, eller hatar är kanske lite fel ord men ogillar rea. Visst jeans, skor, ytterkläder, sängkläder kan man väl fynda på rea och vissa märkeskläder/väskor. Men annars gillar jag det inte. Bara massa människor som ska trängas och mycket skit som affärerna bara vill bli av med. Nej usch.. Nu kommer jag väl hem med bara rea fynd bara för att jag skriver så nu :-)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Alexandra:

Ha en trevlig dag :)

2:a kommentar, skriven , av Sandra:

Alexandra: Tack detsamma :)

Kommentera inlägget här :