Tradera

publicerat i Alvin

Vi har sålt en massa barnkläder. De som vi köpt från h&m och liknande har inget större värde så jag satt ihop olika paket med kläder i olika storlekar. Sen sålde jag det som hade lite mer värde för sig. JAg sålde också en kostymväst, byxor + skjorta som Alvin hade på sig i julas. Vi köpte det för 149kr och det var någon som bjöd 201kr, så kan det gå.

Jag gjorde dock bort mig och satt allt på samma slutdag så nu sitter jag här och försöker hålla koll på vilka som har betalt mm..


Först tänkte vi spara Alvins kläder för att ha som minna. Men egentligen hur ofta kollar man på de kläderna då? Vi spar det som känns lite extra, som första kläderna men de kartongerna har jag inte ens gått igenom än..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nicole:

Vilken god förtjänst =)

2:a kommentar, skriven , av Sandra:

Nicole: Ja barnkläder går åt som smör =)

Kommentera inlägget här :