Sjuk

publicerat i Om mig
Nej jag är inte sjuk men min granne tror nog det. Hon brukar cykla med sin dotter eller ibland själv och jämt när jag är ute och går så möter jag henne. Spelar ingen roll om det är på morgonen eller eftermiddagen hon ser mig jämt. Idag när jag hade mött Xandra så mötte jag henne igen, båda började skratta. Hon tror nog att jag är sjuk som jämt går.. Fast hon cyklar jämt så :-)

Jag, Andreas och Alvin gick till hälla shopping fram och tillbaka imorse och köpte lite kläder till Alvin. Det är ungefär 7km dit och sen hem igen då så det blev ju liten bit. Sen har jag gått med Xandra också så jag har nog iaf gått 2mil idag. Känner det lite i kroppen så nu ska jag vila lite =)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Alexandra:

Låter härligt! Jag har rört mig alldeles för lite...

2:a kommentar, skriven , av Sandra:

Alexandra: Ja det är härligt men ibland är det skönt att ta det lite lugnt =)

Kommentera inlägget här :