Utmaning

publicerat i Om mig
1) Vad åt du till frukost?
det vanliga, fil med russin + musili, kaffe med mjölk och knäckemacka.
2) Lägg ut den senaste bilden du tagit på dig själv.
okej
men den är i kameran men den senaste inlagda då. fast just ja jag har ju webcam..
snyggve
3) Vem fick du ditt senaste sms ifrån?
Älsklingen som undrade vad jag ville ha för lunch..
4) Vilken färg har din dator? Alltså skalet...
Svart men skiftar till blått
5) När var du arg senast?
Vet inte men lite arg på Alvin igår som gjorde allt han inte får göra..
6) Ditt bästa minne från skoltiden?
Var ju inte så längesen jag gick i skolan men studeten då!
7) Ditt sämsta minne från skoltiden?
Allt skitsnack i högstadiet
8) Yoga eller löpning?
löpning
9) Spaghetti Bolognese eller Oxfilé Provencale?
båda..
10) Vilka tidningar läser du regelbundet?
för många men har bättrat mig.. Annars Mama.
11) Favoritkaraktär i deckare?
Hm.. Någon i beck tror jag. Gunvald?
12) Teveprogram du aldrig missar?
Jag missar alltid något avsnitt ju, men desperate och grey´s missar jag inte så ofta.
13) Vem är du avundsjuk på?
Alla som har sommarhus vid havet eller bara en uteplats till sin lägenhet med massa SOL.
14) Din bästa revansch?
Hm revansch? Klarade att plugga samtidigt som jag fick Alvin!
15) Din bästa chef ever respektive din sämsta?
Haha har ju aldrig hunnit jobba riktigt än!
16) Mat som du aldrig någonsin kommer att äta? Orsak?
Typ all konstig mat, sniglar mm.
17) Offentlig person som du skulle vilja ta dig ett snack med?
Jag ve tinte.
18) Kaffe eller te?
KAffe!
19) Skostorlek?
38-39 egentlgien 38,5 men det finns ju aldrig..
20) Hur ofta är du på IKEA?
Inte så ofta..
21) Om du hade fem miljoner över - vad skulle du köpa? Och du var tvungen att köpa något annars skulle de försvinna...
Lätt ju! En stor lägenhet, ett sommarhus sen blev det nog sluut.

Kommentera inlägget här :