Song

publicerat i Vardag
Ni vet den där låten lovesong. Den har fastnat i mitt huvud! Jag som inte ens tycker den är bra. Skapligt jobbigt. Jaja Alvin dansar när jag sjunger den för honom så han tycker det är roligt iaf.

När Alvin vaknat och vi ätit lunch ska vi nog sola lite fast Alvin får vi försöka hålla i skuggan. Sen när Andreas kommer hem ska jag och syster ner på stan och kika på present till Alvin. Han fyller år på torsdag fast kalaset blir på söndag. Fast alla kan inte komma på söndag så igår fick vi besök och imorgon får vi, sen på torsdag. Igår fick Alvin kläder och en barnkammar sagobok!

Försöker räkna ut hur många som kommer på söndag för jag tror det blir rätt fullt här hemma, lägenheten är ju inte så stor :-)


love you! Jag kommer nog aldrig få ett bröllop för Andreas vågar inte gifta sig för all uppmärksamhet ;) hooh.. Han förslog drive in bröllop som man kunde göra på powermeet.. Eller att vi skulle gifta oss i smyg.. Men jag vill ha ett riktigt, men inte i kyrkan vill vi ha..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Evelina:

Så tyckte ju Adde också men det gick ju jätte bra! :D Det är ju bara några minuter som man får total uppmärksamhet! :P Adde ville ju inte gifta sig alls förrut.. :P

2:a kommentar, skriven , av Linda:

Ni kan ju kompromissa. Gift er borgerligt, men bjud inte dit en massa folk. Ha sedan en bröllops fest, t ex en annan dag....! :D Fast när jag tänker efter så blir det ju nästan samma sak i alla fall... Men du kan ju föreslå det så får du se om han går med på det! ;)

3:e kommentar, skriven , av *Sofie*:

Oj fullt upp nu med massa kalas kan jag tänka mig!! Ja våra killar växer upp snabbt men det är så kul att se!!! Hoppas att ni får en fin helg. Kram

Kommentera inlägget här :