presenter

publicerat i Barn shopping
Alvin fyller 1år om ungefär 2 veckor. Vi har inte ens börjat kolla på presenter åt honom. Nu sitter jag och kikat lite. Vi har väl pratat om vad vi ska köpa men vi kommer inte på något bra. Vi kommer nog en större leksak, sedan någon mindre + lite kläder till dagis kanske. Sen sätter vi inte pengar på hans konto. Nu är frågan vad vi ska köpa för stor leksak. Jag har hittat en fin bil som jag pratat om förut.


Fast det finns olika modeller och färger. Jag vill nog köpa en svart polis tror jag. Han leker i stort sett bara med bilar, bollar, klossar. Mest fotbollar men han har ungefär 7st redan. Eller så köper vi någo annan leksak och bilen i julklapp när han blir lite större. Han har ju sin bobby car som han har börjat lekt med nu.
Ja egentligen finns det tusen saker att köpa så det borde ju vara lätt. Jag orkar bara inte köpa flera billigare leksaker utan vill ha en väldigt bra. Haha, jag svamlar bara så nu kikar jag vidare.
Säg till om ni vet något bra.

Kommentera inlägget här :