oups

publicerat i Tips
Råkade glömma att jag hade en blogg... Nejdå men har inte haft tid och lust.
I fredags var Andreas på svensexa, i lördags gjorde vi inget speciellt. I söndags var vi till Andreas pappa med familj och åt middag. Alvin fick kläder, de hade shoppat i sthlm. Igår var jag på min fasters möhippa och Andreas moster var här och träffade Alvin. De bor i norrland så de har aldrig sett Alvin men jag missade dem. Alvin fick ett fint regnställ. Väldigt bra då han behöver ett!

Nu sover Alvin så jag ska börja med lunchen. Återkommer sen.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Camilla Nilsson:

Hej! :D



Hoppas allt är bra. Vart har du köpt ditt matbord? Kan inte du skriva lite om din inredning, köpställen samt pris osv. Kram kram =)

2:a kommentar, skriven , av Sandra svarar:

Camilla: Har skrivit lite om det nu! =)

Kommentera inlägget här :