Helgen

publicerat i Om mig
Igår var vi på dop, det var lilla W som skulle döpas. Det var mysigt dop, inte i kyrkan men det var en präst där annars kallas det väl namngivelse. Alvin var duktig hela dagen även om han knappt fick sova eller leka av sig.
Om någon undrar varför vi inte döpt Alvin så är det för att vi inte är troende och namngivelse tänkte vi ett tag men sen kändes det som det inte fanns tid.

Sen på kvällen skulle jag gått hem till Emma men vi hade först planerat gå ner med en kompis till Andreas + hans tjej och kika på power meet. Sen trodde jag inte det skulle bli av sen blev det av, jaja invecklat men trevligt hade vi =) Såg många fulla typer. Alvin han sov.

Idag har jag storstädat medans Andreas&Alvin var ute och gick. Sen sprang jag en rund. Nu har vi ätit glass och jordgubbar.

Kommentera inlägget här :