En favvo

publicerat i Vardag
Alvin åt samma mat som vi igår kväll, fast hans kryddade jag ej. Vi åt lax i ugn med paprika creme fraiche och till det ris och sallad. Alvin fick sin lax mosad med smör och det gillade han. Fast till lunch idag ville han inte ha, berodde nog på att jag försökte låta han vara vaken lite längre och han var trött. Nu sover han sedan ett tag.
Skönt när han kan börja äta samma som oss.

Idag ska vi nog äta lunch med Emma. Hon börjar som lärling på en frisörsalon imorgon och kommer jobba mellan 10-19 så det känns som vi inte har så mycket tid att ses på veckorna sen. Fast jag har redan ätit lunch, kunde inte låta bli hade matlåda och var väldigt hungrig så jag får väl ta en kaffe. Blir så när man är uppe tidigt.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Alexandra:

Nej men vilken liten sötis!!! Underbar bild!!!

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

vill du få din blogg annonserad, eller en

åsikt hörd. kontakta mig på min blogg.



du kan bland annat:



Tex: reklam för din blogg

-Jag länkar till din blogg.

-Du får själv välja någon av dina bilder

du har på din blogg som jag lägger ut i inlägget.

-Du skriver vem du är, eller vad din blogg handlar om.

- Du kan även skriva en fri text som kommer hamna under "bilden" och länken till din blogg.



Har du egna ideer hur din bloggreklam skall se ut är det bara att skriva dom fixar jag det! :)





Tex: Reklam för åsikter.

-Har du åsikten redan skriven på din blogg länkar jag till din blogg plus

det specifika inlägget där din åsikt framförs.

-Du får själv välja någon av dina bilder

du har på din blogg som jag lägger ut i inlägget.

-Om du inte har din åsikt publiserad på bloggen skirver du den i inlägget tydligt så jag vet att det är den texten jag skall publisera.

-Har du åsikten publiserad på din blogg, lägger jag även ut den i "ditt" inlägg.



Alla ideer är bra ideer, tänk på att detta är ditt inlägg och jag rättar mig efter dig! :)



kram emelie

3:e kommentar, skriven , av Sandra:

Alexandra: Ja visst är den söt!

4:e kommentar, skriven , av Jennifer:

Nej, vad söt han är! :)

Kommentera inlägget här :