1år

publicerat i Alvin
Snart fyller Alvin 1år! Det har gått så snabbt. Nu går han väldigt mycket, men när han vill fort fram och när han leker så kryper han. Om han kommer på hur man ställer sig upp utan stöd så tror jag det skulle gå lite lättare. Det roliga är att han har ställt sig upp utan stöd redan för ungefär 2månader sedan, då gjorde han det några gånger sen försvann det.
Han kan äta det mesta med små bitar, men han gillar inte mackor. Han älskar däremot min lättfil, inte yoghurt utan fil ska det vara.
Måste skicka ut inbjudningar till Alvins kalas. Eftersom jag är seg så kan jag berätta för er som tror att ni är bjudna att det blir den 27Juli (söndag) kl 14.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Peaches:

Ge din åsikt på inlägget "Nattfilosofi", har jag rätt eller fel? Alltid kul att höra! :)

2:a kommentar, skriven , av Alexandra:

Vad bra. Då kommer vi :) Vilken tid? Ha ha... Visst är det helt sjukt att året har gått så snabbt!!! Kan inte fatta det!

3:e kommentar, skriven , av Sandra:

Alexandra: Ni är välkomna kl 14! haha, ja det har verkligen gått snabbt!

Kommentera inlägget här :