Promenad

publicerat i Om mig
Blev ingen lång promenix idag utan bara till lilla ica så vi köpte mat till Alvin och lite lunch till mig, sen lite godis slank ner i korgen också. Alvin sov nästan tre timmar på förmiddagen, han brukar sova ungefär 2 timmar så det blev lite bråttom att fixa lunch till han men han åt fruktpuré innan vi gick men sen när vi kom hem ville han sova igen så nu sover han. Han får väl äta sen lunch då, han hade inte somnat om han var hungrig så..

♥Min snälla mormor sa att hon skulle sätta in pengar till mig idag för att jag har namnsdag på söndag så då tänkte jag mig att hon skulle sätta in en hundring eller något men när jag kollade nyss så hade hon satt in 1500. Alldeles för mycket, tycker det är jobbigt att få så mycket pengar bara sådär. Men hon svarade inte när jag skulle ringa och tacka.♥
Fick min guldbonus från hm idag också, 100kr rabatt är alltid något :)


Kommentera inlägget här :