Mycket att göra

publicerat i Vardag
Sådär så var denna helg snart förbi. I fredags åkte vi upp till mamma och sov över där tills lördagen medans Alvin var kvar tills idag. Det hade gått jätte bra och han hade lekt för fulla muggar, han kryper nu! Eller ja, han kryper ett "steg" sen lägger han sig på mage och rör sig framåt sen står han på alla fyra igen och sen försöker han krypa igen osv.. Så dom hade haft fullt upp! Men snart så kryper han nog iväg tror jag!
Dom kom iallafall ner med honom idag och hade en stor släpvagn med sig så nu har vi flyttat hela förrådet + lite annat som vi inte behöver hemma under de dagar som vi bor kvar här. Sen har vi hunnit med att köpa massa möbler på ikea också. Vi har även skurat och städat en massa igår så badrummet är så gott som klart där borta. Vi har bytt handtag på köksskåpen också, blev mycket bättre!
Nu sitter jag och pluggar och Andreas&Alvin sover lite. Vi måste handla lite mat senare tror jag för vi har ingen frukost hemma. Sen skulle jag tvätta men när jag kom ner i tvättstugan var alla 10 maskiner upptagna. Typiskt!

Men fy hur det ser ut här hemma nu, ligger saker överallt och lortigt är det med. Hoppas målarna kommer imorn som dom lovat så vi kan flytta snart!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av emma:

vad har ni köpt för mobler? =)

2:a kommentar, skriven , av Sandra svarar:

Emma: det är hemligt ;P haha nej men lite olika, malm toalettbord, en fotpall, spegel och lite sånt ;-)

Kommentera inlägget här :