Måndag

publicerat i Vardag
Idag så har Alvin inte varit på det enklaste humöret, men som tur är så är han glad emellanåt! Vi har tvättat 5 maskiner idag och sen har Xandra&Martina hälsat på några timmar. God mat hade dom med sig också! Dom åker till thailand på lördag och jag är inte ett dugg avundsjuk (ganska mycket avundsjuk)... Men som tur är så var vi nyss utomlands. Xandra ska dessutom vara barnvakt åt Alvin en stund på torsdag eftersom jag måste ha barnvakt för att jag och Martina ska på öppet hus på mälardalens högskola. Hoppas jag hittar någon rolig utbildning!

Vi fick lov att välja nya tapeter till sovrummet idag för att decorama hade utgått som standard-tapet och då hade vi fått lov att lägga till om vi ville ha samma tapeter men då bytte vi istället. Tror nästan jag blev mer nöjd nu men det återstår att se när det är klart! Det blev iallafall ingen brun tapet så mycket kan jag säga, fanns inga fina bruna nyanser från borosan eftersom vi bara kan välja av dem nu. Men vi fick lite tips av en tjej som hjälpte oss och hon hade haft samma tapet i hennes sovrum förut. Ni får se när vi får flytta in :-)

Nu ska jag fortsätta plugga lite (går inge bra med matten), fårse hur det slutar..

Kommentera inlägget här :