Mail

publicerat i Om mig
Fick ett mail om att jag borde visa mer bilder på Alvin, vår vardag och visa bilder på vår nya lägenhet, före och efter. Ja det kan jag göra men jag har faktiskt inga "före" bilder men jag kan ta lite kort sedan när det börjar bli lite mer klart. Vi flyttar säng, soffor och sådant imorgon. Men vi måste inhandla nytt soffbord, tv och lite sådant för det flyttar vi inte med eftersom det ska säljas.

Jag ska försöka komma ihåg att ta med mig kameran mer och visa lite mer bilder, det är faktiskt roligare att läsa med lite mer bilder i know men jag har inte haft tid. Just nu har jag inga batterier i kameran eftersom dom är i andra lägenheten.

Nej nu måste jag försöka lägga Alvin för andra gången men han vill bara vända sig och hålla på.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av *Sofie*:

Ja det är alltid roligare med lite bilder=) Ska bli kul att se! Trevlig helg till er. Kram

2:a kommentar, skriven , av Sandra svarar:

Sofie: Ja det är ju det :) Tack, detsamma =) Kramis!

3:e kommentar, skriven , av Sanna:

Åh, vad roligt! Spännande! :-) Kryper lillen nu, ja då förstår jag att ni har fullt uppp! Överallt och ingenstans på en halvsekund. :-) Önskar er en STRÅLANDE helg. Många Många Kramar från Sanna

4:e kommentar, skriven , av Sandra svarar:

Sanna: Vad kul att du läser fortfarande :) Ja han kryper nu =) Hoppas du får en lika bra helg, Kramkram!1

Kommentera inlägget här :