Lägenhet

publicerat i Inredning
Jag hoppas verkligen det blir bra nu när det blir färdig målat, alltid spännande att se slutresultatet. Vi målar i en färg som heter krita, den är vit men lite mer mot grå. Jag tror det kommer bli bra, bättre än innan blir det iallafall. Det var en ljus gul tapet innan. Har en bild tror jag, skulle ta bilder på tapeterna förra helgen vi var där men då dog kameran och igår glömde jag.

Vi kan inte bestämma oss för hur vi vill ha det i Alvins rum, beslutsångest =) Men en röst i huvudet säger att vi vill ha ett prins rum, men jag tror det är roligt bara nu innan han fyller 1-2 år sen vill han nog ha något tuffare.. Men det visar sig, vi har inge bråttom iallafall med Alvins rum.

Köpte nya påslakan på ica maxi idag, 79kr setet. Dom är beiga med vita hjärtan på, väldigt fina var dom för att vara så billiga. Men tror det har något att göra med alla hjärtans dag som är på torsdag. Sen såg jag ett jätte fint brunt överkast som jag nog vill ha, vi hade tänkt köpa ett brunt på ikea men det här var nog finare.

Nej nu måste jag ta bustrollet Alvin, som är väldigt gnällig idag eller han har upptäckt hur mycket man kan använda rösten så skriker han fast han "pratar" egentligen men det blir så gällt så jag får ont i huvudet. Rätt jobbigt är det faktiskt. Men han är så söt ändå :-)

Kommentera inlägget här :