Kjol

publicerat i Mode, shopping
Fick hem min kjol idag som jag beställt av Sanna, Isa design. Min kamera har inga batterier så bild kommer senare. Men den var jättefin och det är lite roligt att köpa kläder som inte så många har!

Update: Letade på några oladdningsbara batterier medans de andra laddas så här kommer kjolen.. Ni får leva med den fina bakgrunden av kartonger..

Jag betalade 130kr inkl. frakt (tror jag det var).. Jag tror det tog ungefär 1-2 veckor innan den kom, det skulle ta 2 så det gick nog lite fortare! Jag gillar den iallafall!


kojl1
451598-25


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av emma:

Hottie!

2:a kommentar, skriven , av Anna:

Verkligen snyggt!

3:e kommentar, skriven , av Sandra svarar:

Tack :)

4:e kommentar, skriven , av Nina:

Den var riktigt fin!

5:e kommentar, skriven , av Sandra svarar:

Nina: Tack =)

Kommentera inlägget här :