Hos oss

publicerat i Inredning
Någon som ville se hur det blev med sminkbordet och ja det blev bra tycker jag. Stora och bra lådor. Sovrummet är så gott som klart tror jag. Lite små saker bara, som att vi måste kapa benen till pallen vi köpte för vi köpte den som är för hög (såklart).
Men jag tycker det är svårt att få det bra på bild.

bord
bord

Alvin gillar våra nya sovrummsmattor i alla fall, han tycker nog dom påminner om hans babyfäll. Vi ska nog sätta upp något på väggarna också, men jag tycker det är svårt med tavlor. Finns ofta inga fina och då struntar jag hellre i det ett tag. Ena knoppen på gardinstången ska såklart vara på, men gardinerna ska strykas en gång till därför är den inte på!

451598-44451598-45


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av *Sofie*:

Åh vad svartsjuk jag blev på dig nu hehe, jag säger alltid till Micke när vi är på Ikea att jag vill ha det sminkbordet men vi har ingen plats=( Jättefint! Kul att ni gillade soppan. Kram

2:a kommentar, skriven , av Anna:

Åh, så fint! Stilrent, personlig och mysigt. Ganska svårt att få ihop allt det där i ett rum/hem! Kram

3:e kommentar, skriven , av Sandra svarar:

Sofie: Tack =) Nej det är ganska stort faktiskt, Andreas ville först inte ha det men jag övertalade honom med att hans bärbara dator kan få en liten plats
ibland =) Ja den var jättegod! Kram!

Anna: Åh tack! Kram!

4:e kommentar, skriven , av Ida:

Vad fint! :) oj, längesen man kommenterade men jag är fortfarande en trogen läsare!

Tyckte du nämnde förut att ni flyttade till skallberget? Bor nämligen där själv och trivs jättebra!

5:e kommentar, skriven , av Evelina:

Va fint det vart! Vi får komma förbi nån dag. :D Imorrn måste vi packa till mässan men nästa vecka! och ni är välkommna till mig på tisdag för då fyller jag år :D

6:e kommentar, skriven , av NINA:

Åh vad fint det blev!

7:e kommentar, skriven , av Sandra svarar:

Ida: Tack! Japp skallberget bor vi på =) Nära ica steens!
Evelina: Tack :-) Ja det får ni göra! Japp vi kmr nästa vecka, hade redan räknat med det :P
Nina: Tack =)

8:e kommentar, skriven , av Ida:

Hehe det gör jag med! Helt perfekt att bo så nära affären! :)

9:e kommentar, skriven , av Sandra svarar:

Ida: Japp men det är dyrt på småbutiker :-)

10:e kommentar, skriven , av Ida:

ja, hutlöst...

Kommentera inlägget här :