Hjälp mig nu.

publicerat i Alvin
Okej nu får ni som är duktiga på detta hjälpa mig, behöver jag ringa doktorn för detta? och någon som har lite koll som kan hjälpa mig.

image16
image17

Antar att jag ska ringa bvc men dom har inte telefontid nu så ska jag vänta  och kolla om det försvinner eller ringa upplysningen? Märkte det idag och han har inte fått något annorlunda/nytt, inte bytt tvättmedel eller något sådant. Det enda som är nytt för förra veckan är vällingen men den började vi med förra veckan och det är majsvälling, ingen gluten eller något som är nytt (tror jag).
Ingen feber har han heller men har varit gnällig både igår och idag men det behöver ju inte bero på utslagen såklart. Det kanske går över. Jag har aldrig haft utslag/har aldrig varit allergisk så jag har ingen aning.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av evelina:

han serm est torr ut?? det kan vara värme utslag lr något. Kolla om dom försv inner annars ringer du bvc imorrn. det är ju knappast något akut. :D

2:a kommentar, skriven , av Sandra svarar:

Eve: Ja tänkte cokså på värmeutslag men nej det är nog inget akut =)

Kommentera inlägget här :